رفتن..!

رفتن..!

رفتن..!

رفتن همیشه ریختن لباس در چمدان..
و رهسپار جاده شدن نیست..!

رفتن گاهی..
گاهی آن است که شور..، عشق و احساست..،
پیش از تو چمدانشان را بسته باشند..کوچ کنند..؛
و تنت اینجا..
بی خویشتن و خالی از خود..
در ایستگاهی تنها بماند..!

این نیز رفتن است.



نظرات شما عزیزان:

hasan
ساعت20:05---10 خرداد 1394
وبت محشره اصن حرف نداشت خوشم اومد یه سری ب وب منم بزنید ممنون

محمد
ساعت19:57---10 خرداد 1394
تو را به هر چه تو گویی, به دوستی سوگند
هر آنچه خواهی از من بخواه، صبر مخواه
كه صبر، راه درازی به مرگ پیوسته ست!
تو آرزوی بلندی و دست من كوتاه
تو دوردست امیدی و پای من خسته ست.
همه وجود تو مهر است و جان من محروم
چراغ چشم تو سبزست و راه من بسته است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 خرداد 1394برچسب:, ] [ 19:26 ] [ آیسان ]
[ ]